tiistai 2. helmikuuta 2010

Uusi asunto

Nyt olemme asuneet Brisbanessa noin kaksi viikkoa ja oikein mukavaa on ollut! Meidän asunto on uusi ja moderni (luulen että olemme ensimmäiset asukkaat). Alueella on kuntosali, lämmitetty uima-allas ja kerhohuone. Kaupunginosa on nimeltään Sherwood, joka on vihreä ja hiljainen alue. Välillä unohtuu että asumme Brisbanessa, mutta keskustaan pääsee puolessa tunnissa junalla mikä on tosi kätevää! Juna-asema on noin kilometrin päässä talostamme, joten liikkuminen julkisilla sujuu oikein mukavasti.
Viime viikolla oli Australia Day joka on kansallinen vapaapäivä. Menimme South Bankiin (lähellä Brisbanen keskustaa) jossa oli kaikenlaisia tapahtumia, m.m. esityksiä ja prawn peeling competition :D Niin aussilaista! Oli oikein mukava päivä. Viime viikolla minulla oli myös työhaastattelu. Olen lähetellyt hakemuksia melko paljon mutta vielä ei ole mitään töitä löytynyt.

Viikonloppuna tapahtui jotain mikä ehkä yllättää teidät, nimittäin Christoph leikkasi hiuksensa. Olin minäkin melko yllättynyt, ja Christoph itsekin. Luulin että rastat pysyvät päässä vielä vuosia. Ja ihan vapaaehtoisesti ne lähtivät, minä en yöllä salaa niitä leikannut ;) Alla kuvatodiste. Christoph oli ennenkin komea, mutta nyt vielä paljon komeampi! :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olen ällikällä lyöty :D Rastaton Christopher! Eila